بلفاروپلاستی یا جراحی زیبایی پلک

بلفاروپلاستی Blepharoplasty ، هزینه جراحی زیبایی پلک

بلفاروپلاستی یک جراحی زیبایی پلک برای برطرف کردن پف پلک می باشد که توسط متخصص جراح پلاستیک و برای رفع عیوب چشم انجام می شود . این عمل جزو عمل های مربوط به جراحی زیبایی چشم به حساب می آید که طرفداران زیادی دارد چرا که بسیار نتیجه بخش است و تاثیر زیادی در زیبا شدن چشم می گذارد .

به همان میزان که افزایش سن در پوست صورت تاثیر می گذارد در زیبایی چشم ها هم تاثیر گذار است . آیا شما هم اعتقاد دارید که چشم ها مهمترین عضو صورت هستند ؟ چشم زیباترین عضو در صورت است که حالت روحی (شادی – غم – هیجان) و سن افراد را منعکس می کند و متاسفانه زودتر از اجزای دیگر صورت علائم پیری در این عضو نمود پیدا می کند .

دلایل اصلی انجام عمل جراحی بلفاروپلاستی

• پف پلک های فوقانی : این نوع مشکل معمولا در هر دو چشم و به صورت دوطرفه اتفاق می افتد و ممکن است پوست ، چربی و بعضی مواقع عضلات هم در پف کردن پلک بالا دخیل باشند و مانع دید فرد شوند .
  • افتادگی پلک Droopy Eyelid : در این نوع افتادگی خود پلک یعنی لبه پلک و قسمتی که مژه ها قرار دارند پایین تر می آید و به لحاظ علمی پتوز نامیده می شود .
  • پف زیر چشم : با افزایش سن تولید کلاژن و الاستین پوست کاهش می یابد و پوست اطراف چشم حالت کشسانی خود را از دست داده و شل می شود و به دنبال آن پلک دچار افتادگی می شود و چربی ها در زیر چشم جمع می شوند .

تصویری که می بینید از جراحی های انجام شده توسط گروه جراحان الماس می باشد .

بلفارو پلاستی یا برطرف کردن پف پلک

علت افتادگی پلک چیست ؟

• افزایش سن : افزایش سن و شل شدن پوست و بافت های ناحیه بالای چشم می تواند موجب ایجاد افتادگی پلک گردد .
  • ژنتیک : گاهی حتی در سنین پایین تر پلک فوقانی دچار پف است که علت آن ژنتیکی است .

علت پف زیر چشم

• ارث و ژنتیک
  • جمع شدن مایعات زیر چشم
  • آب و هوای منطقه ای که زندگی می کنید
  • برخی اختلالات هورمونی
  • بالا رفتن سن
  • بیماری های کلیوی
  • استرس و مصرف زیاد نمک

مراحل جراحی پلک فوقانی برای اصلاح افتادگی و پف پلک

مشکل پف پلک با افتادگی پلک متفاوت است و ما سعی می کنیم به کمک عکسی که در ادامه می آید به شما توضیح دهیم. پف پلک به دلیل حرکت رو به پایین عضلات و چربی های بالای پلک و زیر ابرو است که باعث می شود فرد به هنگام باز و بسته کردن چشم به زحمت بیافتد و احساس سنگینی روی چشم خود بکند .

جراحی زیبایی پلک

در جراحی پف پلک پزشک پس از بی حسی ناحیه ، برش هایی را روی پوست بالای پلک ایجاد می کند و توسط این برش چربی های اضافه را خارج کرده و پوست اضافه را حذف می کند و در صورت نیاز عضلات نیز اصلاح می شوند و در پایان برش با بخیه بسته می شود . نتیجه این جراحی برطرف شدن پف پلک های فوقانی است .

مسئله مربوط به افتادگی چشم را همانطور که در تصویر بالا می بینید با ایجاد برش هایی در پشت پلک اصلاح می کنند . نکته ای که باید آن را متذکر شویم گاهی انجام عمل های مکمل مثل لیفت ابرو یا لیفت پیشانی می تواند درصد نتیجه بخشی را بالا ببرد .

اگر شما با یکی از مشکلات چشمی که در قسمت بالا اشاره کردیم ، مواجه هستید کافی است به یک متخصص مراجعه کنید و علت پف و افتادگی را جویا شوید . اگر به دنبال یک مرکز زیبایی هستید تا جراحی زیبایی چشم را در آن انجام دهید ، گروه جراحان زیبایی الماس پیشنهاد ما به شماست .

[تعداد: 1    میانگین: 5/5]