لیفت بازو با لیزر

لیفت بازو با لیزر ، قیمت لیپولیز بازو

لیفت بازو با لیزر روشی مناسب برای حل مشکل چاقی و افتادگی بازوهاست و برخلاف جراحی دوران نقاهت طولانی و عوارض ندارد و نسبت به سایر روش ها بیمار درد کمتری را احساس می کند .

اگر چاقی بازوی شما به دلیل چاق بودن کل بدن باشد اولین اقدام لاغر شدن است . به یک کارشناس لاغری مراجعه کنید و با انجام ورزش و تغذیه مناسب BMI خود را به زیر ۳۰ برسانید . لیفت بازو مناسب کسانی است که از وزن کلی خود راضی هستند اما سایز بازوها هماهنگ با سایر قسمت های بدنشان نیست .

البته بسیاری از کسانی که برای انجام لیفت بازو مراجعه می کنند بیشتر از شلی و افتادگی پوست بازویشان ناراضی هستند که علت این امر کاهش خاصیت ارتجاعی و کشسانی پوست است و عوامل زیادی همچون بالا رفتن سن ، بالا پایین شدن زیاد وزن و حذف چربی های زیر پوست با روشهایی مثل لیپوماتیک و لیپوساکشن در این امر دخیل هستند .

لیپولیز بازو به معنای حذف چربی های ناحیه بازو به کمک لیزر و تحریک کلاژن سازی و سفت کردن پوست بازو می باشد . لیپولیز بازو در کلینیک الماس توسط دستگاه smart lipo MPX انجام می شود بدون اینکه لیزر به پوست آسیبی برساند . جهت اطلاع از هزینه ها و قیمت لیپولیز بازو با شماره ۰۹۱۲۲۱۶۷۸۷۵ تماس بگیرید .

لیفت بازو با لیزر

مراحل انجام لیفت بازو با لیزر

• پس از مراجعه به جراح ، تاریخچه پزشکی بیمار بررسی می شود و BMI برای فرد محاسبه می شود . BMI فرمولی است که با محاسبه قد و وزن چاق بودن یا نبودن بیمار مشخص می شود .
  • جراح در مورد مزایای لیزر با بیمار صحبت کرده  و پس از معاینه بازوها و انجام آزمایشات لازم زمان عمل مشخص می شود .
  • لیپولیز بازو در مدت ۲۵ دقیقه و تحت بی حسی موضعی انجام می شود .
  • پس از عمل بازوها با گن مخصوص پوشانده می شود این کار برای جلوگیری از ورم و کبودی است هرچند که دستگاه اسمارت لایپو MPX کمترین کبودی و ورم را ایجاد می کند .

مراقبت های پس از لیپولیز بازو

گن مخصوصی که بعد از عمل در کلینیک پوشیده اید را تا یکماه باید بپوشید و به هنگام استراحت و دراز کشیدن دست خود را روی بالش قرار دهید . تا ۳ روز بعد عمل به حمام نروید و نگران درد نباشید زیرا درد در حد جزئی است و بعد از ۲ روز از بین می رود .

این روش دوران نقاهت طولانی ندارد پس نگران استراحت طولانی مدت در منزل نباشید چرا که در بیماران مشابه دیده شده پس از حدود ۱۰ روز کار و فعالیت های خود را از سر می گیرند .